Všeobecné obchodní podmínky
1. Smluvní strany
Provozovatel kurzů:
Royal Academy s.r.o., se sídlem Havlíčkova 5627/28b, 586 01 Jihlava, IČ: 04681215
E-mail: royal.jihlava.academy@gmail.com
Telefon: 777 188 766
(dále jen „poskytovatel“)
Objednavatel kurzu je fyzická osoba nebo firma, která odeslala přihlášku ke kurzu prostřednictvím online formuláře na webových stránkách poskytovatele (dále jen „objednavatel“ nebo „účastník“).
Objednavatel přihlášením na kurz potvrzuje, že byl seznámen s těmito obchodními podmínkami a zavazuje se je dodržovat.
2. Předmět smlouvy
Předmětem smlouvy je účast objednavatele na rekvalifikačním nebo vzdělávacím kurzu a dále provádění zkoušek profesní kvalifikace pořádaných poskytovatelem. Kurzy jsou pořádány v souladu s příslušnými akreditacemi MŠMT a autorizacemi MPSV, MZDR, MMR nebo MPO.
3. Vznik smluvního vztahu
Objednavatel projeví zájem o kurz prostřednictvím nezávazné přihlášky na www.royalacademy.cz. Po obdržení přihlášky zašle poskytovatel e-mailem podrobné informace o kurzu.
Smluvní vztah vzniká v okamžiku, kdy objednavatel potvrdí svůj zájem o účast e-mailem nebo následně telefonicky a poskytovatel vystaví fakturu. Od tohoto okamžiku je přihláška považována za závaznou.
V případě žádosti o uhrazení Úřadem práce je nezbytné mít žádost schválenu před začátkem kurzu a zaslat Potvrzení o schválení kurzu (Informovaný souhlas). Žádáme uchazeče o kurz, kteří žádají o úhradu Úřadem práce, aby žádali s dostatečným předstihem. Úřad práce má na schválení až 30 dní, proto doporučujeme žádat minimálně 60 dní před začátkem kurzu. Účastník kurzu, kterému hradí kurz Úřad práce, se zavazuje uhradit kurz podle těchto obchodních podmínek, pokud kurz přeruší a Úřad práce kurz neproplatí, sám ze svých zdrojů. Za tímto účelem podepisuje i čestné prohlášení.
4. Kurzovné
Cena každého kurzu je uvedena na webových stránkách poskytovatele a je konečná. Cena zahrnuje účast na kurzu, výukové materiály a závěrečnou zkoušku, pokud je součástí.
Kurzovné je hrazeno na základě faktury, kterou vystaví poskytovatel po závazném potvrzení účasti. Platbu je možné uskutečnit buď jednorázově převodem na účet, nebo po individuální domluvě rozdělit do několika splátek.
Kurzovné musí být uhrazeno nejpozději do data uvedeného na faktuře, jinak si poskytovatel vyhrazuje právo rezervaci místa zrušit.
Pokud účastník žádá o proplacení kurzu Úřadem práce, je povinen mít žádost schválenu před začátkem kurzu a doručit poskytovateli Potvrzení o schválení kurzu. Doporučujeme žádat s dostatečným předstihem, ideálně alespoň 60 dní před zahájením kurzu. Pokud účastník kurz přeruší a Úřad práce jej následně neproplatí, je účastník povinen uhradit kurz ze svých vlastních prostředků v plné výši.
5. Práva a povinnosti smluvních stran
Poskytovatel se zavazuje zajistit řádné konání kurzu dle popisu a harmonogramu, informovat objednavatele o všech podstatných změnách týkajících se kurzu, zajistit lektora s příslušnou odborností a vystavit osvědčení nebo certifikát po úspěšném absolvování kurzu.
Poskytovatel neručí za věci účastníků kurzu či příjemce služby přinesené do provozovny nebo na jiné místo konání akce pořádané poskytovatelem.
Poskytovatel kurzu obeznámí účastníky kurzu s pravidly bezpečnosti práce a ochrany zdraví v souladu s platnými právními předpisy a zvláště upozorní na nutnost dbát na bezpečnost a ochranu zdraví ostatních účastníků kurzu.
Lektor je oprávněn vyloučit z účasti na konání kurzu účastníky, kteří porušují pravidla bezpečnosti práce a ochrany zdraví či pokyny lektora a ty, u kterých lze důvodně předpokládat, že jsou pod vlivem drog nebo jiných omamných látek. V takovém případě nemá účastník kurzu nárok na vrácení kurzovného ani jeho části. Vyloučení bude účastníkovi oznámeno e-mailem nebo písemně.
Objednavatel se zavazuje uhradit kurzovné včas dle pokynů, dodržovat pravidla bezpečnosti a pořádku během konání kurzu, respektovat pokyny lektora a personálu a přistupovat k výuce aktivně a zodpovědně.
Účastník kurzu je povinen dostavit se ve sjednaném termínu na místo konání kurzu. Nedostavením na kurz nevzniká nárok na náhradu učebních lekcí ani vrácení kurzovného. Míra absence v rámci jednoho akreditovaného kurzu činí 20%.
Účastník kurzu či příjemce služby je povinen před zahájením kurzu informovat lektora o případných zdravotních omezeních (alergie apod.), kterými trpí, a které je třeba zohlednit v průběhu kurzu. Účastník rekvalifikačních kurzů je povinnen předložit potvrzení o zdravotní způsobilosti k výkonu vybrané profese, a to nejpozději při prvním učebním bloku kurzu.
Účastník kurzu dovolí ostatním, aby mohli činnost dané profese vykonávat na jeho osobě. Účastník kurzu nesmí během trvání kurzu podstoupit estetická ošetření, která by mu znemožňovala aktivní účast na kurzech v roli studenta nebo modelu (zakázány jsou zejména čerstvé výplně, permanentní make-up, tetování, prodloužené řasy atd.)
Účastník kurzu se účastní objednaných učebních bloků, které jsou vypsány pro konkrétní typ kurzu. Pokud se se nemůže učebního bloku účastnit, tak je nezbytné zaslat omluvenku nejpozději do začátku konání příslušné lekce kurzu na telefonní číslo uvedené v informačním e-mailu.
6. Zrušení kurzu ze strany poskytovatele a zrušení účasti ze strany objednavatele
Poskytovatel si vyhrazuje právo kurz zrušit v případě nedostatečného počtu přihlášených účastníků nebo ze závažných důvodů (např. nemoc lektora, vyšší moc).
V případě, že ze strany poskytovatele kurzu dojte ke změně termínu kurzu, nebo zrušení kurzu z důvodu neobsazenosti kurzu podle těchto podmínek, je provozovatel povinen objednavateli nabídnout nový termín. V případě nenabídnutí nového termínu kurzu poskytovatel navrátí plnou částku kurzovného objednavateli.
V případě zrušení termínu kurzu ze strany poskytovatele kurzu z důvodu závažné překážky, např. havárie v provozovně, nemoc lektora atd. nebo z důvodu tzv. vyšší moci (např. epidemie, vichřice, vyhlášení nouzového stavu apod.) nabídne provozovatel objednavateli kurzu náhradní termín kurzu. V tomto případě nemá objednavatel nárok na vrácení kurzovného.
V případě tzv. vyšší moci (např. epidemie, vyhlášení nouzového stavu atd.) je poskytovatel oprávněn nahradit teoretické okruhy online – distanční formou. V případě tohoto způsobu výuky je objednavatel povinen si vyzvednout studijní materiály na provozovně poskytovatele v předem určených termínech před začátkem kurzu. O změně časové nebo organizační bude objednavatel informován e-mailem.
Při zrušení účasti objednavatelem více než 14 dní před zahájením kurzu bude vráceno 100 % kurzovného.
Při zrušení účasti méně než 14 dní před zahájením kurzu kurzovné propadá ve prospěch poskytovatele.
7. Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky jsou závazné pro všechny účastníky kurzů Royal Academy. Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto podmínky upravit. Aktualizovaná verze bude vždy zveřejněna na webových stránkách.
Odesláním přihlášky účastník potvrzuje, že se seznámil s těmito podmínkami a souhlasí s nimi.
Účastník účastí na kurzu souhlasí s pořizováním obrazové a zvukové dokumentace a zveřejňováním k marketingovým a propagačním účelům poskytovatele, a to zejména na webových stránkách, sociálních sítích nebo v tištěných materiálech. Pokud účastník kurzu s tímto pořizováním a zveřejňováním nesouhlasí písemně požádá o nepořizování a nezveřejňování zvukové a obrazové dokumentace před zahájením kurzu na adrese MUDR. Eva Ďurďová, Srázná 19, 586 01 Jihlava.
Objednavatel či příjemce služby je povinen neprodleně oznámit provozovateli jakékoliv změny svých identifikačních, fakturačních a kontaktních údajů, které by mohly mít vliv na poskytnutí služby.
Práva a povinnosti smluvních stran výslovně neupravené v těchto podmínkách se řídí obecně platnými právními předpisy v platném znění.
8. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
V případě, že mezi poskytovatelem a účastníkem dojde ke sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, má účastník právo obrátit se na Českou obchodní inspekci (www.coi.cz) jako subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.
Zásady ochrany osobních údajů
1. Úvodní ustanovení
Společnost Royal Academy s.r.o., se sídlem Havlíčkova 5627/28b, 586 01 Jihlava, IČ: 04681215, e-mail:
royal.jihlava.academy@gmail.com, telefon: 777 188 766 (dále jen „správce“), jako provozovatel webových stránek www.royalacademy.cz, prohlašuje, že při zpracování osobních údajů postupuje v souladu s právními předpisy, zejména s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR).
Tyto zásady stanovují, jaké osobní údaje o vás zpracováváme, za jakým účelem, jak jsou chráněny a jaká máte v této souvislosti práva.
2. Rozsah a účel zpracování osobních údajů
Správce zpracovává osobní údaje, které mu poskytujete prostřednictvím:
• elektronických formulářů (zejména nezávazné přihlášky ke kurzům),
• přímé e-mailové nebo telefonické komunikace,
• osobní účasti na kurzech.
Zpracovávané údaje zahrnují zejména: jméno a příjmení, datum a místo narození, adresu trvalého pobytu, e-mail, telefonní číslo, číslo OP, fakturační údaje, údaje o vzdělání, případně zdravotní způsobilost v rámci odborných kurzů.
Údaje jsou zpracovávány za účelem:
• evidence účastníků kurzů,
• plnění smlouvy a vystavení dokladů (faktury, certifikáty, osvědčení),
• plnění zákonných povinností dle právních předpisů,
• správného vystavení osvědčení o získání profesní kvalifikace v oboru
• vedení účetnictví,
• zajištění komunikace před, během a po absolvování kurzu.
3. Právní základ zpracování
Zpracování je prováděno na základě těchto právních důvodů:
• plnění smlouvy mezi vámi a správcem dle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
• plnění právní povinnosti dle čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR (např. zákon o účetnictví, zákon o ověřování kvalifikace apod.),
• oprávněný zájem správce dle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR (např. ochrana práv správce, interní evidence),
• na základě vašeho souhlasu, pokud je pro určitý účel vyžadován (např. marketingové použití fotografií).
4. Doba uchování údajů
Osobní údaje jsou uchovávány po dobu trvání smluvního vztahu a dále po dobu stanovenou příslušnými právními předpisy (např. zákon o účetnictví – 10 let). V ostatních případech jsou údaje uchovávány po dobu nezbytně nutnou pro splnění účelu, pro který byly shromážděny.
5. Příjemci osobních údajů
Osobní údaje mohou být předány pouze subjektům, které poskytují správci nezbytné služby (např. externí účetní), a to pouze v rozsahu nezbytném pro splnění účelu.
Dále mohou být údaje zpřístupněny oprávněným orgánům veřejné moci, pokud to vyžaduje právní předpis (např. Úřad práce, MŠMT, MZDR apod.).
6. Práva subjektů údajů
Máte právo požadovat přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu, výmaz, omezení zpracování, přenositelnost údajů nebo vznést námitku proti jejich zpracování.
Pokud zpracování probíhá na základě vašeho souhlasu, máte právo jej kdykoliv odvolat.
V případě pochybností o zákonnosti zpracování se můžete obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz).
7. Pořizování fotografií a videí
V rámci výuky může docházet k pořizování obrazového a zvukového záznamu. Tyto záznamy mohou být použity pro marketingové a propagační účely na webových stránkách, sociálních sítích nebo v tištěných materiálech správce.
Pokud si nepřejete být na fotografiích či videích zachyceni, kontaktujte nás, prosím, před zahájením kurzu e-mailem na royal.jihlava.academy@gmail.com nebo písemně na adresu MUDr. Eva Ďurďová, Srázná 19, 586 01 Jihlava.
8. Zabezpečení osobních údajů
Veškeré osobní údaje jsou zpracovávány v zabezpečených systémech a přístup k nim mají pouze pověřené osoby. Správce přijal technická a organizační opatření, která zajišťují odpovídající úroveň ochrany.
9. Závěrečná ustanovení
Tyto zásady jsou platné a účinné od 13. 4 .2025.
Správce si vyhrazuje právo tyto zásady aktualizovat v případě potřeby. Doporučujeme pravidelně sledovat tuto stránku, kde vždy najdete aktuální znění.
Všeobecné obchodní podmínky
1. Smluvní strany
Provozovatel kurzů:
Royal Academy s.r.o., se sídlem Havlíčkova 5627/28b, 586 01 Jihlava, IČ: 04681215
E-mail: royal.jihlava.academy@gmail.com
Telefon: 777 188 766
(dále jen „poskytovatel“)
Objednavatel kurzu je fyzická osoba nebo firma, která odeslala přihlášku ke kurzu prostřednictvím online formuláře na webových stránkách poskytovatele (dále jen „objednavatel“ nebo „účastník“).
Objednavatel přihlášením na kurz potvrzuje, že byl seznámen s těmito obchodními podmínkami a zavazuje se je dodržovat.
2. Předmět smlouvy
Předmětem smlouvy je účast objednavatele na rekvalifikačním nebo vzdělávacím kurzu a dále provádění zkoušek profesní kvalifikace pořádaných poskytovatelem. Kurzy jsou pořádány v souladu s příslušnými akreditacemi MŠMT a autorizacemi MPSV, MZDR, MMR nebo MPO.
3. Vznik smluvního vztahu
Objednavatel projeví zájem o kurz prostřednictvím nezávazné přihlášky na www.royalacademy.cz. Po obdržení přihlášky zašle poskytovatel e-mailem podrobné informace o kurzu.
Smluvní vztah vzniká v okamžiku, kdy objednavatel potvrdí svůj zájem o účast e-mailem nebo následně telefonicky a poskytovatel vystaví fakturu. Od tohoto okamžiku je přihláška považována za závaznou.
V případě žádosti o uhrazení Úřadem práce je nezbytné mít žádost schválenu před začátkem kurzu a zaslat Potvrzení o schválení kurzu (Informovaný souhlas). Žádáme uchazeče o kurz, kteří žádají o úhradu Úřadem práce, aby žádali s dostatečným předstihem. Úřad práce má na schválení až 30 dní, proto doporučujeme žádat minimálně 60 dní před začátkem kurzu. Účastník kurzu, kterému hradí kurz Úřad práce, se zavazuje uhradit kurz podle těchto obchodních podmínek, pokud kurz přeruší a Úřad práce kurz neproplatí, sám ze svých zdrojů. Za tímto účelem podepisuje i čestné prohlášení.
4. Kurzovné
Cena každého kurzu je uvedena na webových stránkách poskytovatele a je konečná. Cena zahrnuje účast na kurzu, výukové materiály a závěrečnou zkoušku, pokud je součástí.
Kurzovné je hrazeno na základě faktury, kterou vystaví poskytovatel po závazném potvrzení účasti. Platbu je možné uskutečnit buď jednorázově převodem na účet, nebo po individuální domluvě rozdělit do několika splátek.
Kurzovné musí být uhrazeno nejpozději do data uvedeného na faktuře, jinak si poskytovatel vyhrazuje právo rezervaci místa zrušit.
Pokud účastník žádá o proplacení kurzu Úřadem práce, je povinen mít žádost schválenu před začátkem kurzu a doručit poskytovateli Potvrzení o schválení kurzu. Doporučujeme žádat s dostatečným předstihem, ideálně alespoň 60 dní před zahájením kurzu. Pokud účastník kurz přeruší a Úřad práce jej následně neproplatí, je účastník povinen uhradit kurz ze svých vlastních prostředků v plné výši.
5. Práva a povinnosti smluvních stran
Poskytovatel se zavazuje zajistit řádné konání kurzu dle popisu a harmonogramu, informovat objednavatele o všech podstatných změnách týkajících se kurzu, zajistit lektora s příslušnou odborností a vystavit osvědčení nebo certifikát po úspěšném absolvování kurzu.
Poskytovatel neručí za věci účastníků kurzu či příjemce služby přinesené do provozovny nebo na jiné místo konání akce pořádané poskytovatelem.
Poskytovatel kurzu obeznámí účastníky kurzu s pravidly bezpečnosti práce a ochrany zdraví v souladu s platnými právními předpisy a zvláště upozorní na nutnost dbát na bezpečnost a ochranu zdraví ostatních účastníků kurzu.
Lektor je oprávněn vyloučit z účasti na konání kurzu účastníky, kteří porušují pravidla bezpečnosti práce a ochrany zdraví či pokyny lektora a ty, u kterých lze důvodně předpokládat, že jsou pod vlivem drog nebo jiných omamných látek. V takovém případě nemá účastník kurzu nárok na vrácení kurzovného ani jeho části. Vyloučení bude účastníkovi oznámeno e-mailem nebo písemně.
Objednavatel se zavazuje uhradit kurzovné včas dle pokynů, dodržovat pravidla bezpečnosti a pořádku během konání kurzu, respektovat pokyny lektora a personálu a přistupovat k výuce aktivně a zodpovědně.
Účastník kurzu je povinen dostavit se ve sjednaném termínu na místo konání kurzu. Nedostavením na kurz nevzniká nárok na náhradu učebních lekcí ani vrácení kurzovného. Míra absence v rámci jednoho akreditovaného kurzu činí 20%.
Účastník kurzu či příjemce služby je povinen před zahájením kurzu informovat lektora o případných zdravotních omezeních (alergie apod.), kterými trpí, a které je třeba zohlednit v průběhu kurzu. Účastník rekvalifikačních kurzů je povinnen předložit potvrzení o zdravotní způsobilosti k výkonu vybrané profese, a to nejpozději při prvním učebním bloku kurzu.
Účastník kurzu dovolí ostatním, aby mohli činnost dané profese vykonávat na jeho osobě. Účastník kurzu nesmí během trvání kurzu podstoupit estetická ošetření, která by mu znemožňovala aktivní účast na kurzech v roli studenta nebo modelu (zakázány jsou zejména čerstvé výplně, permanentní make-up, tetování, prodloužené řasy atd.)
Účastník kurzu se účastní objednaných učebních bloků, které jsou vypsány pro konkrétní typ kurzu. Pokud se se nemůže učebního bloku účastnit, tak je nezbytné zaslat omluvenku nejpozději do začátku konání příslušné lekce kurzu na telefonní číslo uvedené v informačním e-mailu.
6. Zrušení kurzu ze strany poskytovatele a zrušení účasti ze strany objednavatele
Poskytovatel si vyhrazuje právo kurz zrušit v případě nedostatečného počtu přihlášených účastníků nebo ze závažných důvodů (např. nemoc lektora, vyšší moc).
V případě, že ze strany poskytovatele kurzu dojte ke změně termínu kurzu, nebo zrušení kurzu z důvodu neobsazenosti kurzu podle těchto podmínek, je provozovatel povinen objednavateli nabídnout nový termín. V případě nenabídnutí nového termínu kurzu poskytovatel navrátí plnou částku kurzovného objednavateli.
V případě zrušení termínu kurzu ze strany poskytovatele kurzu z důvodu závažné překážky, např. havárie v provozovně, nemoc lektora atd. nebo z důvodu tzv. vyšší moci (např. epidemie, vichřice, vyhlášení nouzového stavu apod.) nabídne provozovatel objednavateli kurzu náhradní termín kurzu. V tomto případě nemá objednavatel nárok na vrácení kurzovného.
V případě tzv. vyšší moci (např. epidemie, vyhlášení nouzového stavu atd.) je poskytovatel oprávněn nahradit teoretické okruhy online – distanční formou. V případě tohoto způsobu výuky je objednavatel povinen si vyzvednout studijní materiály na provozovně poskytovatele v předem určených termínech před začátkem kurzu. O změně časové nebo organizační bude objednavatel informován e-mailem.
Při zrušení účasti objednavatelem více než 14 dní před zahájením kurzu bude vráceno 100 % kurzovného.
Při zrušení účasti méně než 14 dní před zahájením kurzu kurzovné propadá ve prospěch poskytovatele.
7. Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky jsou závazné pro všechny účastníky kurzů Royal Academy. Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto podmínky upravit. Aktualizovaná verze bude vždy zveřejněna na webových stránkách.
Odesláním přihlášky účastník potvrzuje, že se seznámil s těmito podmínkami a souhlasí s nimi.
Účastník účastí na kurzu souhlasí s pořizováním obrazové a zvukové dokumentace a zveřejňováním k marketingovým a propagačním účelům poskytovatele, a to zejména na webových stránkách, sociálních sítích nebo v tištěných materiálech. Pokud účastník kurzu s tímto pořizováním a zveřejňováním nesouhlasí písemně požádá o nepořizování a nezveřejňování zvukové a obrazové dokumentace před zahájením kurzu na adrese MUDR. Eva Ďurďová, Srázná 19, 586 01 Jihlava.
Objednavatel či příjemce služby je povinen neprodleně oznámit provozovateli jakékoliv změny svých identifikačních, fakturačních a kontaktních údajů, které by mohly mít vliv na poskytnutí služby.
Práva a povinnosti smluvních stran výslovně neupravené v těchto podmínkách se řídí obecně platnými právními předpisy v platném znění.
8. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
V případě, že mezi poskytovatelem a účastníkem dojde ke sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, má účastník právo obrátit se na Českou obchodní inspekci (www.coi.cz) jako subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.
Otevírací doba: 8:00 - 16:00
Royal Academy s.r.o.
Havlíčkova 5627/28b
58601 Jihlava
IČ: 04681215
Společnost zapsaná v OR pod spisovou značkou C 91403/KSBR Krajským soudem
v Brně dne 1.1.2016
Kontakty
Kontakty
Kontakty
Kontaktní osoba:
Kontaktní osoba:
Kontaktní osoba:
Sledujte nás na:
Sledujte nás na:
Otevírací doba: 8:00 - 16:00
Otevírací doba: 8:00 - 16:00
MUDr. Eva Ďurďová
Royal Academy s.r.o.
Havlíčkova 5627/28b
58601 Jihlava
IČ: 04681215
Společnost zapsaná v OR pod spisovou značkou
C 91403/KSBR Krajským soudem v Brně dne 1.1.2016


Sledujte nás na:
© 2025 Všechna práva vyhrazena
Obchodní podmínky
Ochrana osobních údajů